- O nás
- Služby
- - Účetnictví
- - Daně
- - Mzdy a personalistika
- - Fondy EU
- Ceník
- Kontakty
Účetnictví
Zpracujeme podvojné účetnictví a daňovou evidenci pro podnikatele, malé a střední firmy, neziskové organizace, příspěvkové organizace, bytová družstva, vlastníky bytových jednotek atp.Jedná se zejména o tyto úkony:
- zavedení účetnictví nebo daňové evidence pro nově zřizované firmy
- převzetí účetnictví a veškerých počátečních stavů u zavedených firem
- zpětné zpracování účetnictví
- kontrola prvotních dokladů po formální stránce
- vyhotovení a zaúčtování účetních dokladů dodaných klientem (možno i po střediscích či zakázkách)
- vedení účetního deníku
- vedení pokladní knihy, knihy pohledávek a závazků, knihy cenin
- vedení hlavní knihy
- evidence majetku (zařazení, odpisy a vyřazení)
- zpracování podrobných sestav (dle požadavků klienta)
- vystavování daňových dokladů (faktur) dle podkladů dodaných klientem
- příprava podkladů k provedení fyzických inventur (majetku a zásob)
- zpracování dokladových inventur (zůstatků na jednotlivých účtech)
- zpracování měsíční, roční, mimořádné účetní závěrky v plném či zkráceném rozsahu
- zpracování podkladů a daňových přiznání pro jednotlivé daně
- zpracování statistických výkazů pro ČSÚ
- zpracování veškerých účetních směrnic (nebo spolupráce při jejich tvorbě)
- zpracování výkaznictví pro příspěvkové organizace (JASU)
- sestavení výkazu cash flow, zpracování podkladů pro úvěr případně zajištění úvěru
- zpracování výkazů pro management (týdně saldokonta odběratelů a dodavatelů, měsíčně účetní uzávěrky apod.)
- konzultace pro management a konzultace pro zaměstnance klienta, pokud pořizují prvotní doklady (vystavují faktury a vedou pokladnu)
- zastupování klienta na základě plné moci při kontrolách na FÚ